Головна / Корисна інформація / Види реклами, переваги та особливості сприйняття

Реклама – найбільш ефективний спосіб поширення інформації, з допомогою якого можна не тільки спонукати до дії, але і передавати почуття і емоції.

Главная / Полезная информация /   Виды рекламы, преимущества и особенности восприятия

У сучасному світі складно обходитися без банерів, щитів, вивісок та іншої різноманітності носіїв реклами.

Переваги реклами

Є у реклами переваги? Безсумнівно, варто поглянути на неї з іншого боку, і користь стане очевидною.

В першу чергу, в даному виді діяльності зацікавлені самі рекламодавці, які розповідають про своїх фірмах, продуктах або послугах.

Другі у списку зацікавлених стоять люди, на яких виявляється вплив за допомогою реклами: продаються товари або просуваються послуги.

Ще однією категорією вважаються міста, в яких реклама розміщується. Реклама дозволяє створити потрібну атмосферу в місті і підкреслити переваги, приховуючи недоліки.

Види реклами

1. «Вулична» реклама.

До такого виду реклами належать рекламні щити, інформаційні екрани і транспорт. Вони повсюдно використовуються і в більшій мірі орієнтовані на впізнаваність бренду серед споживачів.

Рекламні щити – один з поширених варіантів зовнішньої реклами. Їх побачать тисячі людей, автомобілістів, випадкових перехожих, які зі сто відсотковою ймовірністю запам’ятають інформацію, розміщену у них на виду.

Світлодіодні екрани є менш ефективними, оскільки інформація на них змінюється досить швидко, що не «чіпляє» перехожого. Даний вид реклами краще використовувати, якщо інформації на ньому міститься небагато. Дешевше буде скористатися орендою світлодіодного екрану, ніж купувати його за великі гроші.

Реклама на транспорті виграє за рахунок мобільності і одноразовому платежі. Заплативши один раз, інформація про фірму або бренд стане доступна великій кількості споживачів і приверне потенційних клієнтів.

2. ЗМІ.

Реклама в ЗМІ націлена на формування громадської думки, за рахунок чого привертає до себе увагу рекламодавців. Якщо розглядати рекламу в газетах або журналах, то їх безсумнівним плюсом є довгий термін зберігання. Тому багато рекламодавців не тільки дають певну інформацію про свій товар, але і про фірму в цілому. В такому разі є шанс залучити інвестора зараз і через кілька років.

3. Інтернет реклама.

Все більше починає набирати обертів реклама в мережі. Це дозволяє працювати з різними регіонами, аудиторіями і споживачами.

SEO реклама дозволяє просувати товар або безпосередньо через сайт пошуковий запит, який вводить споживач. Завдяки такому просуванню з’являється можливість працювати з потрібною аудиторією клієнтів.

Реклама в соціальних мережах поширена за рахунок швидкої передачі між користувачами. Це дозволить не тільки швидко просунути товар або послугу, але і мінімізувати витрати на саму рекламу.

Вибір реклами варто проводити за рахунок ряду факторів, що впливають на її ефективність: цільова аудиторія, ефект, тематика реклами і т. д.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code